Thursday, September 30, 2010

new tragedy!!

kini aku ade hobi terbaru.. BERBASIKAL.. hehe..
aku baru beli 1 basikal roadbike jenama FELT.. aku beli murah je.. 
sangat murah..
bukan original FELT.. 
basikal aku ni kire pirate gak la..
ngan basikal ni, even baru beberapa hari, aku dan syafiz da bawak basikal neh merata tempat da.. 
kalau syafiz, dye bawak round pusing2 area seremban, aku pulak bwak pusing area putrajaya..
kat putrajaya tu aku ada jumpe geng yang berkayuh sekali dengan dato' eng joon ngan, former coach basikal negara.. 
aku join je lah geng diorang round putrajaya tu.. diorang ckap route yang diorang pusing2 tu ade lam 60km jugak la..

ni muke aku pas berkayuh malam tu.. start jam 7.30 malam, lam kol 9 setenganh baru smpai tempat asal balik. for next kayuhan, aku update kan lagi..
k, chow..

1 comment:

sila bagi pandangan